Nové Kreatívne centrum už čoskoro otvorí svoje brány

Nahliadnite, ako vyzerá. Na oficiálne otvorenie sa môžeme tešiť začiatkom februára.

Po niekoľkých mesiacoch tvrdej práce a neúnavného úsilia boli stavebné práce na Skladovej ulici v rámci projektu Kreatívneho centra (KC) Skladová úspešne ukončené.

Na jeho vybudovanie získala Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave nenávratný finančný príspevok z Ministerstva kultúry SR v rámci operačného programu IROP.

Zrekonštruované priestory, nová technika aj HD štúdio

Kreatívne centrum Skladová bude poskytovať služby inkubátora a akcelerátora, ako aj prezentáciu produktov a sieťovania s inými partnermi. Hlavným zámerom je v spolupráci s mentormi z praxe vytvoriť inkubačný program pre záujemcov o podnikanie alebo pre už začínajúcich či existujúcich podnikateľov pôsobiacich v sektore kultúrneho a kreatívneho priemyslu.

Zrekonštruované priestory sú vybavené novými elektrickými rozvodmi, novou vzduchotechnikou, ale aj novou technikou, pribudli tiež multifunkčné prednáškové miestnosti, modernizované HD štúdio a fotoateliér. Priestory sú súčasne vybavené novým viacúčelovým inventárom.

Oficiálne otvorenie je naplánované na 12. februára 2024, bližšie informácie prinesieme už čoskoro.

Čo sa už stihlo uskutočniť?

Vznikajúce centrum svojim užívateľom už aj uplynulý rok poskytlo široké spektrum služieb, ktoré boli zamerané na podporu a rozvoj kreatívnych talentov a zručností, a zároveň uspokojovalo dopyt po digitálnej produkcii hudby, hier a dizajnu.

Od februára 2023 v priestoroch FMK prebiehali nasledovné školenia:

  • pre vývojárov – témy workshopov:
    • Ako si založiť vlastné herné štúdio?
    • Market testing nápadu hry
    • Ako vyvinúť hru, ktorá si vie na seba zarobiť
    • Zákazky ako príjem herných vývojárov
  • pre e-šporťákov – témy workshopov:
    • Efektívny tréning tímu: motivácia
    • Efektívny tréning tímu: spolupráca
    • Kondičná príprava a stravovanie
    • Marketing e-športovej organizácie: ako si nastaviť správne marketingové nástroje
    • Personálny branding e-športového hráča
    • Čo robiť, keď sa moja profesionálna kariéra hráča skončila?
  • streaming – témy workshopov:
    • Technická stránka streamingu
    • Základy správnej reči alebo ako sa pri streamovaní a komentovaní nezadusiť
    • Kvalitný obsah: ako si udržať sledovateľov a odberateľov
    • Budovanie osobnej značky prostredníctvom sociálnych sietí
    • IRL tvorba videí. Na čo si dávať pozor?
    • Let´s play! Čo nové sa tu dá ešte dokázať?
    • Komentovanie. Od prípravy až po koniec zápasu, a tak ďalej
    • V-tubing – budovanie virtuálnej identity

  • podpora pre nastavenie stratégie a identity značky – témy workshopov:
    • Nastavenie kľúčových komunikačných cieľov značky
    • Definícia vnímaného a nastavenie želaného pozicioningu značky
    • Analýza súčasného názvu značky, tvorba nového názvu značky
    • Tvorba dištinktívneho taglinu značky
    • Implementácia tone of voice na základné komunikačné kanály značky
    • Tvorba mooadboardu
  • podpora pri tvorbe komunikačnej stratégie – témy workshopov:
    • Nastavenie kľúčových komunikačných cieľov stratégie
    • Výber hlavných nástrojov a techník komunikačnej stratégie
    • Komunikácia na sociálnych sieťach
    • Definovanie persóny
    • Tvorba loga, sloganu
    • Príprava eventu
    • Rozvoj mäkkých zručností (práca v tíme, time management)

Zdroj titulnej foto: FMK UCM v Trnave

Close
Close
a

For every modern coworking or office space website out there. This is MultiOffice.

 

Contact us