Ako na internú komunikáciu?
Kreatívne centrum Skladová bolo dnes zaplnené do posledného miesta na workshope Mareka Mikle, marketingového riaditeľa poisťovní Union. Marek vysvetľoval význam internej komunikácie v prostredí firmy, jej kľúčovú úlohu, ktorú zohráva pri celkovej výkonnosti zamestnancov. Opieral sa pritom aj o rôzne štatistiky, ktoré napríklad hovoria o tom, že 74 % zamestnancov má pocit, že prichádzajú o interné novinky spoločnosti.
Na workshope odznelo aj to, aké sú časté problémy vo firmách, ktoré vznikajú práve v dôsledku neefektívnej komunikácie.
Účastníci workshopu zároveň hľadali odpovede na otázky:
- Ako komunikovať so zamestnancami?
- Ako zamestnancov motivovať?
- Ako zvládnuť komunikáciu pri rôznych typoch osobností?
Účastníkom workshopu Marek Mikle ukázal, ako je možné vytvoriť stratégiu internej komunikácie, aké nástroje použiť, či ako na meranie jej účinnosti. Taktiež predstavil 17 trikov a tipov, ako na internú komunikáciu.
Záver prednášky patril TOP a SEXY nápadom na efektívnu internú komunikáciu – od firemného newslettra, cez webináre až po četovacie miestnosti.