Audio v digitálnej ére očami Bauer Media Slovakia

Audio is power. Jedna z myšlienok, ktoré odzneli pre prednáške zástupcov Bauer Media Slovakia. Rozhlasové vysielanie sa muselo a musí prispôsobovať znemám a nájsť svoje miesto v digitálnej ére.

Andrej Kratochvíl, šéf hudobného oddelenia a šéfproducent Rádia ROCK vysvetlil poslucháčom, ako sa vyberá hudba do vysielania jednotlivých rádií. Viete prečo pri ceste autom z Bratislavy do Košíc môžete svoju obľúbenú pesničku v rádiu Expres počuť dvakrát? A ak počúvate Európu 2 aj päťkrát? Je to preto, že Expres vydržia poslucháči posúvať v priemere 4 hodiny týždenne, pričom Európu 2 len pól hodiny. Súvisí to pochopiteľne aj s cieľovou skupinou týchto rádií.

Simona Mičová,  podcast šéfproducentka rozprávala o produkcií podcastov pod taktovkou  Bauer Media, ktorých je v súčastnosti tridsať. V rámci počúvanosti sú na popredných priečkach a aspoň jeden ich podcast počúva 26% poslucháčov. Simona hovorila aj o tom, ako je dôležité obsah podcastov využívať na sociálnych sieťach, youtube a tým podporiť ich počúvanosť.

Michal Takáč, digital sales manager, vysvetlil špecifiká audio reklamy, jej výhody a tvorbu. Predstavil AudioXi, najväčšiu platformu s ponukou reklamného priestoru v digitálnom audiu na Slovensku.

Na otázku, či klasické rádia zaniknú naši hostia odpovedali rovnako,  nie. Rádio ako ho poznáme bude pokračovať.

Close
Close
a

For every modern coworking or office space website out there. This is MultiOffice.

 

Contact us