Dáta a nástroje v riadení vzťahov so zákazníkmi z Gen Z
Ako je možno využiť dáta a komunikačné nástroje v procese riadenia vzťahov zo zákazníkmi z Generácie Z? Odpovede na túto tému priniesla prednáška marketingového riaditeľa spoločnosti Mattoni 1873 pre slovenský a český trh Michala Šlechtu. V prednáške zdôraznil, že získavanie údajov od zákazníkov je kľúčovým prvkom pre pochopenie ich potrieb, preferencií a nákupného správania. Detailné dáta umožňujú spoločnostiam nielen presnejšie cieliť marketingové kampane, ale aj prispôsobiť svoje produkty a služby tak, aby lepšie vyhovovali očakávaniam zákazníkov. Vyzdvihol tiež význam priebežného zberu dát, ktorý pomáha sledovať zmeny v zákazníckych preferenciách a reagovať na nové trendy na trhu. Okrem toho sa sústredil aj na generáciu Z a vyzdvihol konkrétne iniciatívy spoločnosti Mattoni, zamerané na túto skupinu zákazníkov. Ako príklad budovania vzťahov s touto generáciou uviedol súťaž Mattoni Grand Drink Junior, prvý ročník majstrovstiev v miešaní nealko-koktailov pre študentov gastro odborov.