Najpopulárnejší je Youtube, LinkedIn využíva najmenej Slovákov

Ako sa mení digitálna komunikácia a ktoré formáty dnes dominujú svetu sociálnych sietí? Aj na tieto otázky dávala odpovede vo svojej prednáške Silvia Benčičová z agentúry Zenith. Účastníkom predstavila aktuálne trendy v správaní používateľov sociálnych sietí, ako aj možnosti reklamných formátov na platformách ako Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok či YouTube. Nevynechala pritom ani špecifické siete ako Reddit, Snapchat či Threads. Zároveň ukázala aj dáta, podľa ktorých na Facebooku trávime vyše 37 minút, napríklad na Instagrame je to až o 30 minút menej. Vyššia miera trávenia času na Facebooku sa však pripisuje podľa S. Benčičovej aj aplikácii Messenger, ktorú využívajú na komunikáciu rôzne vekové kategórie. Rozvíjať sa pritom začína aj tzv. social commerce, kedy užívatelia sietí vedia priamo na nich už aj nakupovať. Z hľadiska počtu užívateľov na Slovensku stále vedie Youtube (4 300 000), za ním nasleduje Facebook (3 300 000), Instagram (2 400 000), Tik Tok s rovným miliónom používateľov, Snapchat má 594 000, X (bývalý Twitter) 277 000 a prekvapivé je posledné miesto – na sieti LinkedIn je len 200 tisíc Slovákov.

Close
Close
a

For every modern coworking or office space website out there. This is MultiOffice.

 

Contact us