Pravda o marketingu v médiách

Taký bol názov prednášky bývalého šéfredaktora denníka Pravda Mgr. Jakuba Prokeša, s ktorou vystúpil v rámci aktivít Kreatívneho centra Skladová. A aké sú jeho rady ako byť úspešný v médiách? Jakub Prokeš to zhrnul v štyroch bodoch:

  • Získajte spojencov.
  • Pýtajte sa na potreby a názory.
  • Ponúknite pomoc.
  • Komunikujte – overujte si odovzdané.

Diskutabilnou témou je stále používanie umelej inteligencie v médiách, keďže je tlak na redaktorov, aby jej nástroje používali, ale zároveň neprechádzajú žiadnymi školeniami. Vyvstáva tak aj etický problém, a preto Jakub Prokeš skôr radí vždy si overovať správnosť informácie.

A ako sa J. Prokeš pozerá na produkt v médiách? Podľa neho je produktom titulná strana, posty, ale aj homepage. Za obsah pritom vždy zodpovedá redakcia.

Poslucháči sa taktiež dozvedeli zaujímavosti z reklamnej kampane denníka Pravda pri výročí 100 rokov založenia.  O tom, v čom je výhodnejšie spolupracovať s reklamnou agentúrou, alebo robiť si kampaň „na kolene“ vo vlastnej réžii vydavateľstva.

Close
Close
a

For every modern coworking or office space website out there. This is MultiOffice.

 

Contact us