Pravda o marketingu v médiách. Rival či spojenec?

Čas v médiách letí rýchlo. Na Kotlera, Ogilvyho, Forda či Baťu nie je čas.

Pritom spomaliť a kooperovať, môže znamenať rýchlejšiu cestu k výsledku. Aké sú príležitosti a riziká? Ako predať brand vnútri firmy? Ako zaujať kolegov? Ako naozaj funguje vzťah redakcia-marketing či brand-novinári a zvyšok vydavateľstva? Ako vzniká home page a titulná strana? Ako sa mení logo periodika, slogan, vznikali kampane, rokovalo s agentúrami… Redakcia je špecifický tvorivý tím plný kreatívnych a ambicióznych individualít. Ako to využiť v prospech marketingu? Skúsený novinár a publicista, bývalý šéfredaktor Pravdy PhDr. Mgr. Jakub Prokeš vám prezradí oveľa viac a teší sa na vaše otázky v pondelok 21. októbra o 9.00 v Kino OKO.

 

CELÁ VÝZVA

Detaily

Close
Close
a

For every modern coworking or office space website out there. This is MultiOffice.

 

Contact us