Príležitosti a výzvy mediálneho plánovania v súčasnosti

Mediálne plánovanie nie je úplne jednoduchá disciplína. Nájsť správny mix médií, ktoré značke pri jej komunikačných aktivitách prinesú želaný výsledok, si vyžaduje skúsenosti. Do rozhodovacieho procesu pristupujú v súčasnosti aj ďalšie „veličiny“, akými sú mix rôznych generácií na trhu a digitalizácia (aj) mediálneho prostredia. Popri štandardných media typoch – televízii, rozhlase, tlače, online, OOH a kino reklame – sa diskutuje aj o rôznych nových formách, napríklad reklame (predovšetkým natívnej) v podcastoch, ale aj o ďalších formátoch.

O mediálnom plánovaní príde 5.11. o 10.30 h porozprávať Miriam Kittler, ktorá pôsobí v médiách viac ako 33 rokov. 9,5 roka pracovala v Rádiu Twist, kde končila ako obchodná riaditeľka a členka predstavenstva. 9,5 roka pôsobila aj ako obchodná riaditeľka a členka predstavenstva Fun rádia. Posledné dva roky bola konateľkou Media SRo ako aj v Media RTVS. Vlastní spoločnosť Rádio makler, ktorá je špecialista na reklamu v obecných rozhlasoch a spoločnosť Kittler media, ktorá sa špecializuje na predaj reklamy v podcastoch, má sieť regionálnych rádií ReigioMedia.

 

CELÁ VÝZVA

Detaily

Close
Close
a

For every modern coworking or office space website out there. This is MultiOffice.

 

Contact us